söndag, april 26, 2009

Förlust

Ännu en förlust för Malmö.
Idag förlorade dom mot Mjällby 1-0 och är därmed ute ur svenska cupen.
Nästa allsvenska match är mot Gefle och där hoppas vi på vinst.

Inga kommentarer: