Tjoflöjt vad det har blåst idag. Rena stormen har det varit.
Liam och jag har i alla fall varit på föräldragruppen idag och träffat dom andra söta bebisarna och deras
mammor. Emmas sambo var
oxå med idag. Kul med pappor som vågar sig in i en grupp full med
mammor.
Dietisten var på besök idag. Fick lite tips och råd och det är alltid välkommet.
Sen bar det av till Citygross. Kan ju meddela att det var jobbigt att gå med motvind hela vägen dit, men på hemvägen gick det undan.....
Upp och hämtade
Tigiz för att gå en runda med han. Oj vad han kämpade den
stackarn!! Han var alldeles slut när vi kom hem och
däckade i sin korg.
Jag har för övrigt inte mått så bra. Har haft en förkylning i kroppen som inte velat ge med sig, men nu äntligen så mår jag bra igen!
Tur är ju det för imorgon är det
babysim!!!
Jiippiiiieee....
Undrar vem som ser mest fram emot det,
Liam eller jag!? Kära läsare,
Liams pappa, min man ska
oxå följa med!! Så himla kul och äntligen göra något tillsammans.
Sen är han ledig imorgon så det blir en massa mys på kvällen....
Liam äter nu 1dl gröt till frukost och kväll och får ersättning
oxå. Han bara älskar gröten. Gapar precis som en liten fågelunge efter mat. Han är mycket gladare och sover bättre nu.
Nu är det
thetime och
tv-tittande.... På återseende.....
1 kommentar:
Att han gillar mat måste komma från hans pappas sida av släkten hehehehehe..Du vet ju själv hur "dom" ser ut hahahaha..Nu va jag lite rälig..
Han gillar sin gröt & det är ju huvudsaken iaf
Skicka en kommentar