måndag, april 13, 2009

Pappa/morfar

Idag har vi varit hos min pappa. Vi var först ute i kolonin och fikade och sen åkte vi hem till dom och åt middag.
Pappa lekte med Liam och det tyckte han om. Han skrattade och var jätteglad.
Tigiz sprang omkring med en fotboll och lekte. Dom är så söta båda två.
Lite bilder från gårdagen:

Inga kommentarer: