fredag, april 03, 2009

Förkyld

Vaknade imorse och var dunderförkyld och hade ont i halsen. Hur kul var det på en skala 1-10!? Idag började ju babysim men det blev inget för vår del, trist. Taz skulle kunnat gå med Liam om han inte hade jobbat. Jag passade på att påskpynta lite här hemma med Liams och Tigiz hjälp. Dom är så söta. Nu har Taz kommit hem från jobbet och jag ska försöka få i mig lite att äta. Inte lätt när man har svårt att svälja..... På återseende....

2 kommentarer:

Jessica sa...

Såå typiskt!! Krya på dej!!! kramar

Frostrosor sa...

Vad roligt när bloggläsare ger sig till känna! Jobbigt med din förkylning, hoppas att du kryar på dig och blir frisk till påsk!