onsdag, april 29, 2009

Besök av Johanna

Idag har Johanna varit här. Så himla roligt att träffa henne igen. Tänk att det var minst 1 år sen vi träffades sist och fikade. Sist vi sågs var som hastigast på jobb innan jag blev sjukskriven under min graviditet. Vi fikade hos oss och pratade massor om vad som hänt och så under tiden vi inte har träffats. Kan ju säga att det har hänt en del sen sist. Men det håller jag hemligt ett tag till. Vilket underbart väder det har varit idag. Rena sommaren. Imorgon är det valborg. Men det är vanlig torsdag för det och vi ska till föräldragruppen och sen ska vi träffa Sofia och Arvid från babymassagen och äta lunch. Ska bli trevligt. Nu ska jag fixa lite mat till oss. På återseende....

Inga kommentarer: