måndag, april 06, 2009

Frisören först sen pappa

Idag har jag äntligen blivit klippt. Så himla skönt, det blev ganska kort denna gången. Vi tog en tur hem till min pappa därefter. Inte varje dag man ser han!! Sen blev det en snabb shoppingtur i mataffären för att köpa ingredienser till tacos som blev kvällens middag. Kan meddela att det var mumsigt! Nu sover Liam i vår säng, Taz och Tigiz sover på soffan. Jag ska oxå snart ta och lägga mig tror jag. God natt kära läsare.....

Inga kommentarer: