Väl hemma lagade jag middag under tiden som resten av familjen vilade. Spagetti och köttfärssås blev det.
Liam får ju gröt morgon och kväll. Imorse var det ingen höjdare men nu ikväll så slank allt ner. Så duktig han är vår son.
Nu ska jag passa på att titta lite på tv, på återseende kära vänner.....
Lite bilder som togs på promenaden....
1 kommentar:
Skicka en kommentar