torsdag, april 09, 2009

En skön promenad

Solen tittade fram och vi passade på att ta en lång promenad. Vi gick alla fyra till Skåneplantor i utkanten av Staffanstorp. Det är en bra bit att gå. Jag köpte påskliljor där sen promenixa vi hem igen. På vägen hem stannade vi och köpte mjukglass, så gott.
Väl hemma lagade jag middag under tiden som resten av familjen vilade. Spagetti och köttfärssås blev det.
Liam får ju gröt morgon och kväll. Imorse var det ingen höjdare men nu ikväll så slank allt ner. Så duktig han är vår son.
Nu ska jag passa på att titta lite på tv, på återseende kära vänner.....
Lite bilder som togs på promenaden....

1 kommentar:

OA PIP sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.