lördag, april 04, 2009

Så underbart väder

Det har ju varit rena sommaren ute idag. Satt lite på balkongen med Liam och det var så skönt. Tigiz älskar att vara på balkongen när det är så varmt och fint väder. Han nästan bor där under sommaren. Jag känner mig bättre idag men har fortfarande ont i kroppen och är slö. Hoppas på att jag mår bra till måndag för då ska jag klippas. Äntligen!!! Ska bli så himla skönt. Taz är på väg hem. Han har varit i Dalby hos Sanne och Nisse. Taz och Nisse har fixat lite på vår bil. Det blir ju en enorm kostnad att få skadorna reparerade på verkstad så vi gör så mycket det går med en hjälpande hand. Snart är det Robinson 2009 och middag, pasta med tomatsås och bacon och vitlöksbröd (hemmagjorda) Ska bli mumsigt. Ha en bra kväll.

Inga kommentarer: