lördag, april 11, 2009

Strömavbrott

hade vi igår kväll. Jätte kul tyckte jag! Eller inte! Taz skulle på möte på jobbet kl. 20 så han fick köra oss andra till min mamma för vi kunde inte sitta här i mörkret. Dessutom behövde Liam mat och den gick ju inte att värma utan ström!!
Tidigare på dagen så var Liam och jag hos min mamma. Vi åkte en snabb runda till Mobilia.
Sen hem till mamma igen där vi fikade med kaffe och tårta.
Lilleman och jag körde hem vid 18:30, då åt vi middag med Taz och mitt under middagen så blev det strömavbrott.
Kan berätta att Liam sover om nätterna!! Han får gröt och ersättning innan läggdags och sen sover han SÅ gott!! Så gröten har gjort susen, så underbart för lilleman.
Idag ska vi hem till min äldsta syster Yvonne och fira påsk.
Ha en trevlig dag alla läsare.

1 kommentar:

Angel sa...

The millitarys alco-kitchen is great for when the electricity goes out XD the 1 thing they dident get back at the homegaurd when i left.

Belive they got em for sale öb in sweden.